Значи колата е 156 СВ 2.4 ЖТд на братчеда така като се движи на дълго с по - високи обороти колата загравя минава 105 градуса отива към 130 , интересното като спре на аварийки колата за 2 ,3 минути си идва на 90 а в града при адски задръствания 96,7 градуса държи . От термостата ли е ? мие въпроса дайте мнения
Известие
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно загряване
Collapse
X
-
Въпрос относно загряване
Last edited by spe4elist; d.m.y г., 21:12.sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin
https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdYТагове: Няма
-
Първоначално публикувано от andon.maslev@abv.bg Покажи съобщениепри положение че не включва вентилатора да охлажда-температурен датчик.намира се на термостата.sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin
https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
Comment
-
Като загрее на 90 градуса бутни радиатора в долната му част, после в горната и виж дали е еднакво топъл. Както и дебелите маркучи дали парят. Трябва да не можеш да си задържиш ръката. Виж и в казанчето от маркучето за обезвъздушаване дали върви течност. Трябва да се влива вътре. Ако не то трябва да се обезвъздуши. Ако радиатора е студен или леко топъл трябва да се види термостата.
Проверете и датчика дали показва вярно. Измерете температурата на датчика със инфрачервен термометър или със сонда в казанчето на антифриза.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment